מימון כנגד צ'קים מסחריים – פתרון פשוט למצבים מורכבים

שירות מימון כנגד צ'קים מסחריים, שנקרא גם ניכיון צ'קים, משמעו – הפיכת צ'ק דחוי למזומן מיידי. בנאוי גרופ אנו מתמחים ומנוסים בתחום זה, שהיווה בעבר את מרב פעילותנו. אנו מקבלים מחברות בע"מ או עוסקים מורשים – צ'קים דחויים שניתנו להם ע"י לקוחותיהם, וממירים אותם לצ'ק מזומן, צ'ק בנקאי או העברה בנקאית, תמורת עמלה מוסכמת מראש. מדובר בפעולה פשוטה שמספקת פתרון למצבים מורכבים.

תזרים מזומנים שוטף חשוב לתפקודו התקין של העסק

תזרים מזומנים שוטף ועקבי הוא פרמטר חיוני ומכריע לתפקודו התקין של כל עסק. מדובר בנושא רגיש, התובע תשומת לב יומיומית מבעל העסק. חברות ועסקים רבים סובלים מבעיות תזרים המזומנים כתוצאה מקבלת צ'קים דחויים או ביצוע עסקאות בתשלומים. צ'ק דחוי שיושב בעסק או בבנק וממתין לפירעון – נחשב לאבן שאין לה הופכין. את האבן הזאת אפשר להפוך לכלי משחק דינמי ויעיל בעזרת שירות המימון כנגד צ'קים מסחריים.

פגישה מהירה עם מזומן מהווה פתרון לבעיות תזרים מזומנים

שירות המימון כנגד צ'קים מסחריים מהווה פתרון קל, מהיר ואף רווחי – לבעיות תזרים מזומנים בחברות ועסקים שונים. בעזרת שירות זה, בעלי עסקים רבים מצליחים לשלם בזמן משכורות לעובדים, לעמוד בכבוד בתשלומים לגופים ציבוריים, לרכוש בכל עת סחורות ושירותים, או במילים אחרות – לנהל את העסק בצורה תקינה. כשמדובר ברכישת סחורות ושירותים, שירות מימון זה מאפשר לבעל עסק או חברה לבצע את הרכישות עם הנחת מזומן, שלרוב מאפילה על עמלת ניכיון צ'קים. כך ממנפים עסק ללא צורך בהגדלת אשראי או ניצול בטחונות נוספים.

השירות בנאוי גרופ מקנה יתרונות רבים לבעלי עסקים וחברות
שירות מימון כנגד צ'קים מסחריים, המסופק על ידינו, מקנה יתרונות רבים לבעל עסק או חברה:
  • שיפור מיידי של תזרים המזומנים.
  • בחירה אישית של תדירות וסכומים של ניכיון צ'קים.
  • העברת מזומן ישירות לחשבון העסק תוך מימוש עסקאות בתשלומים או צ'קים דחויים.
  • בדיקה ראשונית, מיידית ומקיפה של כל הצ'קים.
  • מתן אשראי חוץ בנקאי כנגד צ'קים דחויים, ללא מרווחים ופערי בטחונות כנהוג בבנק.
  • שיעורי ריבית משתלמים יחסית לענף, ונמוכים באופן ניכר מערוצי מימון אחרים.
  • שירות מקצועי, מהיר ואישי, עטוף במלוא הסודיות.
לסיכום, שירות ניכיון צ'קים מסחריים בקבוצתנו, הוא הצעה שכל עסק יתקשה לסרב לה.