בעלי עסקים רבים מתקשים לממן בעצמם צרכים עסקיים שונים

בעלי עסקים רבים נקלעים למצבים בהם נדרש להם מימון לצרכים מסוימים, והם מתקשים או שאינם מסוגלים לממן את הצורך, העיסקה או הרכישה בכוחות עצמם. מצבים אלה שכיחים כאשר נדרש מימון לשדרוג העסק, לשיפוץ נרחב, למעבר למתחם חדש, לרכישת רכב לעסק ועוד.

שירות מימון לעסקים בנאוי גרופ
במקום בו נולד הצורך, אנו עושים כדי לספק את הפתרון המיטבי:

מיידי – העמדת מסגרת אשראי תוך 24 שעות לצורך מימון יבוא, מימון ספקים או לצורך אחר של מימון לעסקים. אנו מאמינים במענה מיידי לצורך, מבלי להמתין לאישור שבוע ומעלה. לשם כך, ועדת האשראי של הקבוצה מתכנסת מדי יום, ומאשרת עסקאות של מימון לעסקים במיליוני שקלים.

פשוט ונוח – על מנת להימנע מעודף טופסולוגיה מסרבל ומכביד, בעיקר במקרים שחברה זקוקה לזמן תגובה מהיר בהעמדת אשראי – אנו חוסכים את הטרחה ללקוחותינו. לרוב אנו מבצעים תהליכי קבלת החלטות על סמך מאזנים ונתוני פעילות החברה. אנו מסתפקים במקורות המידע שלנו על מנת לקבוע אם נבצע מימון לעסק.

תנאים טובים – אנו מספקים מסגרת אשראי ביכולת תגובה מהירה תוך כדי התאמת מסגרות אשראי לפי בקשת הלקוח.

גם ללא שעבוד – אנו מספקים מסגרת אשראי עסקי בערבות בעלים ולעתים גם ללא צורך בשעבודים, בהתאמה לכל סוג עסק ממגוון ענפי המשק.

החזר על פי יכולת – אנו מאמינים ביכולת הלקוח ובפעילותו השוטפת. לפיכך, אנו מעמידים קווי אשראי המגובים בקורלציה ישירה בין מאזן החברה לעסקיה.

אם יש לכם צורך במימון לעסק, ובתנאי שעסקכם פעיל לפחות 5 שנים, עם מחזור מכירות של 15 מיליון ש"ח ומעלה וללא "אורות אדומים" במאגרי חברות המידע והבנקים – נשמח לסייע לכם על ידי מימון יבוא, מימון ספקים או כל צורך אחר של מימון לעסקים.